Thursday, February 19, 2009

ABBA rox the elavatorrrrrrrrrr ... WHUT?!?!

You know that ABBA song, Honey Honey?
Well take a look at this:

Ewwy Huey, how you're stinky, aha, ewwy Huey
Ewwy Huey, how you kill me, aha, ewwy Huey
I'd heard about you before
Don't wanna hear no more
Cos now I know what they mean
You're a stink machine
Oh you make me dizzy
Ewwy Huey, won't you beat it, aha, ewwy Huey
Ewwy Huey, cos you don't conceal it, aha, ewwy Huey
The way you stink up the room
Makes me wanna put you in a monsoon
That way you're either all clean or you've drowned
Gonna have a shower later, but I enjoy seeing you cry
So maybe I'll leave it, and watching you'll give me my high
I'm getting rid of you, boy, and I don't care how it's done
Cos once I'm rid of you I might finally have some fun
Ewwy Huey, too much BO, baby, aha, ewwy Huey
Ewwy Huey, get deo, baby, aha, ewwy Huey
You look like a pile of poo
A shower's too much for you
And Huey, to say the least, you're a foul beast
I'm getting rid of you, boy, and I don't care how it's done
Cos once I'm rid of you I might finally have some fun
Ewwy Huey, how you're stinky, aha, ewwy Huey
Ewwy Huey, nearly kill me, aha, ewwy Huey
I'd heard about you before
Don't wanna hear no more
Cos now I know what they mean
You're a stink machine

(My apologies to any nice guys whose name is Huey)
So what do yas all think?
I had the best time writing it, I tell you ... XDDDDDDDDDD

School is going ok atm, steady but not too much homework (actually wouldn't mind a bit more ... sad I know ...), fair classes, great being with so many of my friends ...
I wouldn't mind it if it stays this way, but it's not - the homework is gonna build up, classwork will change, exams'll come up ... but there's also gonna be proper excursions soon XDDD like going to the art gallery, eistoddfods (or however you spell that!), camp, a production down in Sydney ...

I might be able to play in a proper hockey team ... right now I play for the school in various comps ... YAY. FINALLLY got some contact details ...

LOL todaisy I was really hyped, for no reason ... it's like that song, "hyped to the hill on red colouring" except this time there was no red colouring.

So I think that's pretty much it for today, so bye!

2 comments:

Miss Girl said...

lol. i was just at stella's house (YAY!!!!!) and we had pancakes wif blended berries and melted chocolate on top for brekky! i got high and me and Tabby (one of Stella's friends who was also over) laughted our heads off at nothing for about 5mins. lol. it was fun. i like getting sugar highs!

Sonja said...

YAY for sugar highs!
Omigosh those pancakes sound soooooooooooooo yum ...